vineri, 22 martie 2013

Hello

   Salut! Nu pot sa cred ca e deja sfarsitul lui martie. O sa mor! Pana la examen o sa fiu... 
   Dar nu pricep. De ce sa ne chinuie pe noi cu examenul, cand am putea intra pe media din 5-8?! Mi se pare o bataie de joc. Si ne mai strica si tot anul... Din cauza examenului, a trebuit sa renunt la dans... FUCK OFF! Urasc clasa a 8-a! E cea mai naspa posibila. Inafara faptului ca suntem plini de stres, ne mai si despartim de colegi... Chiar daca ma enerveaza baietii cateodata de imi vine sa le dau foc, o sa-mi fie dor de ei... Si de Ana, si de Vanesa, si de Isa, si de Niki, si de Adina, si de Ana, si de Stefi, si de Anto, etcccccc. DE TOTI! :(( Offff... Ce cacat. 
   Ma rog, ma gandeam sa mai postez ceva, si n-am mai avut idei. In continuare imi exprim dispretul fata de facebook. Acum, de absolut TOT ce tine de facebook. Pitipoance, cocalari, poze idioate, statusuri cretine, check-in-uri de oameni tembeli... Dar, asta e comunitatea in care traim. S-a dus tot de rapa... Unii copii de clasa a 6-a fumeaza, altele raman insarcinate de la 12-13 ani... DAFUQ PEOPLE?! Nu inteleg de ce vor sa isi strice viata...
   Deeeeeci, revenind... E martie, examenul se apropie. Timpul meu liber o sa se tot scurteze deci... Nu stiu cand mai postez :( Soooooo...  See you next time! >:d< 
                                                                             Don't worry, be happy!
                 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu