joi, 9 august 2012

Day 1

   Heeeei! Am revenit. Astazi a fost o zi interesanta. 
   Deci, sa incepem. M-am trezit, la 12 am fost la dans. Am stat 2 ore si deja eram LESINATA. Am dansat mai non-stop si abia mai puteam sa ma misc. Greu, dar totusi frumos. Cand am venit, am mancat si bineinteles ca m-am trantit in pat dupa ce l-am ajutat pe fratele meu. Am dormit ceva, si dupa m-a sunat Elena ( prietena mea FOARTE BUNA ) sa ies afara. Muream de cald, asa ca nu am iesit. Dupa, m-a sunat iar. Dar n-am iesit, pentru ca am stat cu cineva cu care nu prea am ocazia sa stau. Si la 6 am iesit. Mi-am pus rolele in picioare si yupiiiiiiiiiii!
   Acum incepe partea interesanta. Ne-am plimbat noi ce ne-am plimbat, am alergat dupa caini, am mancat inghetata cu pocnitori si a venit o colega de-a Elenei. Am stat cu ea si ne-am jucat si cu copiii de pe strada ( Laur, Sebi, Haryka, Alex, Andreea, Ines, Antonia, Iulia, Nico, Cristi ). S-a facut seara, ne-am imputinat, si n-aveam idei. Dar bineinteles ca mi-a venit o idee "geniala". Asa ca eu si Elena am inventat un "dans", acest "dans" fiind niste miscari alandala, si il faceam atunci cand venea o masina., apoi fugeam. A fost amuzant. Dupa, mi-a venit alta idee "geniala" sa ne punem 4 copii ( Eu, Alex, Laur, Andreea )  intr-un cerc si sa cantam "buga buga" ( "buga buga" a zis Elena. ), si Elena trecea printre noi cu trotineta. Si am asteptat, am asteptat, si nu mai venea nicio masina. Elena a intrat, ceilalti 2 copii au intrat, si am ramas doar eu si fratele meu. Am vrut  sa ne strambam la o masina, dar chiar cand venea una, au trecut niste oameni si ne-a fost rusine. Asa ca am intrat in casa. Ne-am spalat, si acum eu stau in fata laptopului, scriind asta. Ma dor picioarele, mi-e sete ( dar bineinteles ca imi este prea lene sa cobor sa-mi iau apa ), si yeeeeey, ma "mananca" tantarii. Awesome day.
                            Don't worry, be happy.

4 comentarii: