sâmbătă, 11 august 2012

Day 3

   Shitty weather. Vremea asta naspa strica tot! 
   Astazi a fost cam plictisitor.. M-am trezit, putin laptop, dupa am mers pe strada. Am stat pana pe la 3, dupa am mers eu, Alex, Elena, Laur si Ionut in curte la mine si am jucat Monopoly. Elena m-a batut ca ceilalti au iesit din joc. La 5:30 am plecat spre Maritimo la flashmob. Am dansat, muzica nu s-a auzit prea bine da' macar am dansat. Dupa am mers la West Side cu Vane, Isa, Ana, Niki si Iuliu. Ana a plecat, am mai stat putin si dupa ne-am dus la o aripioara. Am ras de un om care batea cu betele de la Chopix ( sau cum se scrie ) in masa. Pe la 8:20 m-a luat mama si am mers acasa. Am stat la laptop. Youtube, mess, Facebook, 9gag, Twitter si intr-un final am intrat pe blog. 
   Acum vreau sa vorbesc despre Facebook. Ce ma enerveaza pe mine la Facebook. O sa fac o lista.
1. Persoanele care nu vorbesc ABSOLUT deloc cu tine, dar cand au nevoie de ceva imediat iti dau link si iti cersesc. Si daca nu le dai, te freaca la cap pana ajungi sa le dai unfriend.
2. Fetele care se pozeaza astfel incat sa li se vada sanii. Bitch, please! Se numeste FACEbook. Nu BOOBSbook. 
3. Persoanele care isi editeaza pozele intr-un hal fara de hal! Baga o gramada de efecte, inimioare, floricele, "sclipiciuni", de nici nu le mai recunosti. Benzi desenate sau poza? Grow up.
4. Persoanele care dau share la tot ce este posibil si imposibil pe lumea asta! ( Nu spun ca eu nu dau share, dar cand deja iti umple news feed-ul este exasperant. ) 
5. Persoanele care isi dau check-in peste tot! Dar peste TOT! "at in pat", "at acasa", "at autostrada potato". Seriously? Dati si voi macar check-in-uri normale. In mall, la un restaurant, something! Nobody cares if you fucking sit in your fucking bed! 
6. Persoanele care iti dau tag intr-o poza in care nici macar nu te vezi. Doar ca sa primeasca mai multe like-uri de la prietenii tai. 
7. Fetele care isi pun o poza la profil, si la descriere pun "omg! Sunt asa de urata!". Really, bitch? Really? Atunci de ce puii mei ai pus-o la profil? 
   Cam asta a fost. Si ma intreb.. de ce unele persoane sunt OBSEDATE de like-uri? Cu ce te ajuta un amarat de like? Mie una nu imi pasa cate like-uri am, si nici nu cersesc. Daca mie imi place poza, e treaba mea.
P.S. : Cei care imi cititi blogul, imi puteti da niste comentarii, pareri? Va rog :o3. As vrea sa stiu ce crede lumea despre blogul meu. Puuup :* 
                                   Don't worry, be happy.

4 comentarii:

  1. Pai .. sa incepem cu inceputul...te bateam oricum la monopoly deci hai lasa-ma :)) . asa... apoi ai dreptate totala cu facebookul,checkin-urile si restul :)) esti taree !puppp:*

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte tare blog-ul ;) ..... Bravo Criss <3

    RăspundețiȘtergere