vineri, 10 august 2012

Day 2

   A trecut inca o zi :(. Trec zilele prea repede si scoala se apropie!! FUCK!
   Astazi a fost o zi destul de interesanta. De dimineata am mers la plaja cu Ioana, dupa am mers la Elena si i-am facut ceva foarte frumos prietenei noastre Lori. Speram sa-i placa. Dupa, am plecat la dans. Acelasi lucru ca si ieri, dar tot frumos. Apoi, am stat pe strada as usual. Role, aproape aceleasi persoane. Nu mai stam cu unele persoane datorita comportamentului lor. N-avem nevoie de nesimtiti pe strada noastra. A, astazi a iesit si Albert. Ne-am jucat friptea de 2 ori. O data a castigat Elena, si o data eu bineinteles. L-am batut pe Albert. Muhahahaha!  Dupa am dus-o pe Iulia acasa, si ne-am asezat in fata la mine. Boriiiing. Am speriat-o pe Elena cu apocalipsa. 
   So, n-am facut prea multe astazi. Dar a fost misto.
   Ma tot gandeam la un subiect despre care sa vorbesc.. Nu imi vine nimic in cap. Dar, gandindu-ma la ce s-a intamplat astazi, am gasit. Nu  va enerveaza cand cineva se imprieteneste cu voi, sta cu voi, si dupa cateva saptamani va da cu flit? Haideti sa va spun. Noi ne-am imprietenit cu niste copii. Si astazi, am trecut pe langa un baiat, l-am salutat, si el nu m-a salutat inapoi... pur si simplu s-a facut ca ploua. Apoi, Elena a trecut pe langa o fata, si fata aia pur si simplu a ignorat-o. Si asta m-a enervat maxim. Mai tarziu, tot baiatul ala a venit la noi pe strada si ne-a salutat. Revenind, daca vi s-a intamplat asta, sau va enerveaza, comentati mai jos :3. M-ar ajuta foarte mult. Posibil sa mai postez in seara asta ceva, dar nu stiu sigur. Anyway, see you next time ma' friends. >:d<
                                 Don't worry, be happy.

2 comentarii: