miercuri, 15 august 2012

Day 7

   Heeei! Am scris cam putin zilele astea,dar nu prea am avut ce sa scriu. So, azi se face o saptamana de cand am scris prima oara pe blog. <3
   Deci, sa va povestesc ce am facut azi. M-a trezit frate-meu la 8, la 9 a venit tata cu Thor ( the dog ) si am plecat in Mamaia. Ne-am plimbat, la 12 ne-am intors acasa. Am mancat, si dupa m-am pus la laptop. Pe la 5 am plecat cu mama si cu frate-meu la bunici ca doar a fost Sfanta Maria si trebuia sa dam si noi ceva. Pe la 7 am plecat de acolo si am mers doar eu si mami la Maritimo. Ne-am intors la 22:30. Acum MOR de somn. In ultima vreme am fost foarte obosita si nu am prea avut chef si timp sa scriu... Sper ca pana in tabara sa reusesc sa ma odihnesc si sa postez ceva lung inainte sa plec. Pup! :* 
                                     Don't worry, be happy.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu