luni, 13 august 2012

Day 5

   Heeeei! :*
   Astazi a fost o zi frumoasaaa. Pe la 12 am mers la buni. La Elena am terminat felicitarea pentru vecina noastra si dupa am mers la ea. Acum 2 zile a fost ziua ei, dar a muncit si abia astazi am putut sa-i dam cadoul. I-am facut un filmulet cu muuulte poze cu ea ( Lori ) si cu noi ( Ely, eu, Alex, Antonia ) si felicitarea a facut-o Ely si in interior am scris eu. I-au dat lacrimile. Am mai stat cu ea, si la 3 am plecat pe faleza eu, Ely, Lori si Antonia. Ne-am plimbat, Antonia a plans mare parte din drum.. am facut MULTE poze.. ne-am distrat! <3. La 5 ne-am intors, am mancat ceva si am iesit pe strada. La 5:30 eram 7 copii ( Ely, eu, Alex, Laur, Ionut, Sebi, Iasmina, Briana, Iulia ), la 6 si ceva eu venit si Haryka si Lidia. Iulia ne-a luat la toti cate o inghetata. Ne-am jucat friptea, v-ati ascunselea ( sau cum se scrie ), adevar si provocare. La 8 am plecat acasa :(. Acasa ca de obicei m-am plictisit. Si inca ma plictisesc. Am o stare nasoalaaaa. N-am chef de nimic. So, see you next time :*.
                                       Don't worry, be happy.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu