duminică, 12 august 2012

Day 4

   Saluuuut! Astazi n-am facut prea multe. Mai mult plimbare si home. 
   Daaaar, nu stiu de ce, sunt super entuziasmata cu gandul ca vine scoala. Awkward, dar imi e dor de colegi, imi e dor de tema lunga la mate, imi e dor de ore. Chiar daca o sa-mi pierd entuziasmul asta dupa prima saptamana de scoala, nu-mi pasa. Si totusi, imi este super frica pentru ca nu mi-am facut temele. O sa le termin luna asta. Meh, macar m-am distrat vara asta. Puii mei, nu am asteptat vara ca sa fac teme all day, all night. Sambata plec in tabara, deci daca nu o sa am net, nu o sa postez. Sper sa pot sa postez de pe telefon. O sa mai postez ceva in seara asta, mai mult ca sigur. Cred ca o sa fac o lista cu lucruri despre mine. Anyway, see you next time.
                       Don't worry, be happy.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu