duminică, 12 august 2012

Lucruri noi despre mine.

   Bun, deci cum am spus,  va voi mai spune niste lucruri despre mine.
1. Iubesc cainii! 
2. Culorile mele preferate sunt turcoaz, mov si portocaliu.
3. Floarea mea preferata este orhideea.
4. Ascult rock, pop, house.
5. Imi plac filmele horror.
6. Ador dansul.
7. Ciocolata mea preferata este Kinder Bueno.
8. Iubesc jeleurile.
9. Pentru mine, familia este pe primul loc.
10. Imi place sa fac poza.
11. Sunt obsedata de bratari.
12. Trupa mea preferata este Linkin Park.
13. Inca ma uit la desene.
14. Nu pot sa stau mai mult de o zi fara sa ascult muzica.
15. Nu suport mincinosii si libidinosii.
16. Parfumul meu preferat este Escada Rockin Rio.
17. Imi plac la nebunie plusurile! 
18. Cand va un catel pe strada fac ca o nebuna si ma duc sa-i mangai. :3
19. Mai nou suport pisicile.
20. Iubesc toate animalele.
   Sper ca v-a placut <3. Daca vreti sa mai stiti ceva intrebati-ma. Sper sa apara intrebari :(. See you next time. :*
                                    Don't worry, be happy.

3 comentarii: